Beste Alliance-leden,
Het seizoen zit erop. Een mooi moment om even stil te staan bij alles wat we het afgelopen jaar samen hebben beleefd. Dankzij de inzet van zoveel vrijwilligers, trainers, coaches, spelers, ouders, supporters en sponsoren was het opnieuw een seizoen om trots op te zijn.
In mijn videoboodschap onderaan blik ik kort terug, wens ik iedereen een fijne en ontspannen zomer én wil ik jullie uitnodigen om alvast eens na te denken over de vraag: wat zou jij komend seizoen voor Alliance kunnen betekenen? Groot of klein, in een commissie, als vrijwilliger of op een andere manier, iedere bijdrage helpt onze vereniging verder.
Geniet van een welverdiende vakantie, laad weer op en ik hoop jullie na de zomer allemaal weer gezond en vol energie terug te zien bij Alliance ‘22.
Fijne zomer!
Robert Graat
Voorzitter Alliance ’22







