Algemene Ledenvergadering 24 november 2015

Deel uw visie over de toekomst van sv. Alliance’22!

Een sfeervolle, sociale, misschien wat studentikoze familieclub, stevig verankerd in Haarlem Zuidwest, dat is al lange tijd de identiteit van sv. Alliance’22. We zijn daar natuurlijk ook erg trots op, want daarom zijn we juist lid en/of actief bij de club. Dat willen we niet veranderen. Maar tijden én mensen veranderen. Tegenwoordig worden dan ook zowel intern als van buiten andere eisen gesteld en wensen geuit aan een voetbalclub. Dus ook bij Alliance.

ALV save the date 620 v3

De visie & waarden van sv. Alliance’22, ruim 6 jaar geleden vastgelegd, geven niet concreet de antwoorden op actuele vragen. Vragen zoals: Hoe veranderen we als vereniging mee met de tijd? Wat zijn nieuwe eisen en wensen en kunnen en willen we daaraan voldoen? Hoe prestatie gedreven willen we zijn als familieclub? Hoe groot willen we zijn en wat zijn de consequenties daarvan? En meer vergelijkbare vragen. Vragen waarvan de antwoorden ons een beeld moeten geven op een mooie toekomst van sv. Alliance ’22, op weg naar ons 100 jarig bestaan.
Deze vragen over ‘hoe ziet de toekomst eruit’ spelen al enige tijd binnen het bestuur, maar ook bij leden, ouders, oud-leden, trainers, supporters, bij iedereen die actief betrokken is bij onze mooie club. Het beantwoorden van die vragen en het vertalen in een breed gedragen toekomstbeeld en daarop aansluitend beleid is natuurlijk niet alleen aan het bestuur.

Dit is hét moment om uw visie over de toekomst van de club met ons te delen en graag willen we uitgebreid in gesprek en discussie met zoveel mogelijk leden, ouders en betrokkenen. De agenda van de komende Algemene Ledenvergadering is daarom bijna in zijn geheel gewijd aan dit onderwerp. Wij nodigen iedereen (ook jeugdleden!) dan ook nadrukkelijk uit bij de algemene ledenvergadering.

Algemene Ledenvergadering op dinsdag 24 november as.
vanaf 20.00 uur tot ca. 22.30 uur, in de kantine van Alliance.

De komende weken wordt u via de Alliance-site en de Alliance-app al gevraagd om te reageren op een aantal stellingen. Geef uw mening/reactie! We nemen die reacties mee in de voorbereiding van de ALV.

Denk mee & werk mee aan de toekomst van sv. Alliance ’22!
Samen op weg naar een glansrijk 100-jarig bestaan!

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur van sv. Alliance’22
Ben Steeman & Robert Graat

Zet de ALV direct in uw Agenda:
- iCalendar format
- Google agenda